ینستا

ینستا وبسایتی جهت رشد علم و توسعه

ینستا

ینستا وبسایتی جهت رشد علم و توسعه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو سایت در مشهد

از آنجایی که به دلایل ضروری مشاوره سئو سایت در مشهد  برای هر کسب و کاری مربوط می شود، در این مقاله می خواهیم به مشاوره سئو سایت در مشهد و فرصت هایی که می توانید با یادگیری سئو به دست آورید اشاره کنیم.

می توانید به صورت حضوری یا آفلاین (آنلاین) درخواست آموزش سئو کنید. امکان برگزاری هر دو نوع کلاس وجود دارد. در دوره آموزش سئو مشهد به آموزش تخصصی همراه با انتقال تجربیات واقعی و مثال ها به صورت کاملا کاربردی و مطابق با الگوریتم های ۲۰۲۰ گوگل و تغییرات جدید گوگل خواهیم پرداخت.

 از آنجایی که سئو یکی از شاخه های تخصصی دیجیتال مارکتینگ است، به این نکته اشاره می کنیم که برای متخصص شدن در این زمینه، باید در مجموع 5 قسمت را یاد بگیرید و در یکی از این قسمت ها تخصصی تر عمل کنید. انجام دادن. این 5 بخش شامل تولید محتوا، سئوی فنی، سئوی محلی، لینک سازی، مشاوره و تحلیل سئو می باشد.

اگر تحصیلات برای شما مهم نیست و فقط به دنبال یک مشاور طراحی سایت در مشهد د سئو خوب برای رونق کسب و کار یا راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، می توانید با من تماس بگیرید: 09398018216

 

سئو وب سایت در مشهد

همچنین بخش مهمی از موفقیت یک سایت محتوا و سئو، انتخاب اصولی و صحیح کلمات کلیدی است. برای این کار ابتدا با انواع کلمات کلیدی آشنا شوید.

کلمات کلیدی کوتاه
کلمات کلیدی دم وسط
کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی دم کوتاه
کلمات کلیدی دم کوتاه که به عنوان کلمات کلیدی کوتاه نیز شناخته می شوند. این شامل عباراتی است که از یک کلمه تشکیل شده است. به عنوان مثال شما یک وب سایت در زمینه فروش لباس دارید. شما در حال بهینه سازی این سایت با کلمه کلیدی لباس هستید. این بدان معناست که شما از یک کلمه کلیدی کوتاه برای سایت خود استفاده کرده اید.

این نوع کلمات به دلیل تقاضای زیاد آنها; آنها از جمله رقابتی ترین کلمات کلیدی و جدای از سخت بودن برای سئو هستند. آنها برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب نیستند.

کلمات کلیدی دم وسط
این نوع کلمات مفهوم کلی نیازهای کاربر را نیز پوشش می دهند، اما برای کلیدواژه اصلی در صفحات سایت انتخاب خوبی نیستند.

کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی دم بلند یکی از بهترین انتخاب های کلیدواژه هستند. زیرا به طور کامل نیاز کاربران را پوشش می دهند. این نوع عبارات معمولاً بین 3 تا 5 کلمه هستند. به عنوان مثال، برای یک فروشگاه اینترنتی لباس، می توانید از عبارت «بهترین پیراهن بخرید» یا «پیراهن ارزان بخرید» استفاده کنید. این نوع عبارات کمتر از سایر انواع کلمات کلیدی جستجو می شوند، اما کلمات کلیدی هدفمند هستند و می توانند افزایش فروش و تعامل کاربر را برای شما به ارمغان بیاورند.

پس برای موفقیت بیشتر در سئو و کسب رتبه گوگل بهتر است از کلمات کلیدی فالو استفاده کنید. همچنین اگر با اصول و قواعد یافتن کلمات کلیدی آشنایی ندارید; می توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی برای یافتن عبارات مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

مشاوره سئو وب سایت در مشهد

انتخاب تگ عنوان مناسب مهمترین عامل بعد از محتوای با کیفیت یک صفحه یا مقاله است. تگ عنوان یک عنصر HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند، که در واقع توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمه کلیدی آن صفحه است.

روش درست برای نوشتن تگ عنوان مناسب

ساختار پیوند و پیوندهای داخلی
لینک داخلی هوشمند پیوندی است که به موتورهای جستجو اطمینان می دهد که سلسله مراتب رتبه بندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است. برای مثال URL زیر را در نظر بگیرید:

www.example.com/game/تاریخچه-بازی-ویدیویی
این فرمت URL به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی پیوند را نشان می دهد تا جستجوگران تنها با مشاهده این URL بتوانند متوجه شوند که ویدیوی موجود در این پیوند مربوط به تاریخچه بازی های ویدیویی است نه فقط تاریخچه نامرتبط. در واقع این سبک از ساختار URL به شما این امکان را می دهد که حتی بدون مطالعه و بررسی دقیق محتوا با ساختار لینک مناسب، درک خوبی از محتوای نوشته شده داشته باشید.

حالا به آدرس زیر نگاهی بیندازید:
مثال لینک بالا یک لینک بد در نظر گرفته می شود زیرا برخلاف آدرس اینترنتی در مثال قبلی، ساختار سلسله مراتبی را نشان نمی دهد، این آدرس عنوان صفحه را بیان نمی کند و هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای صفحه ارائه نمی دهد. صفحه به کاربران و موتورهای جستجو. ساختار URL مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را با هم اضافه کنند.

برچسب ها از H1 تا H6
در یک صفحه وب، سرفصل هایی که محتوا را به زبان HTML ارائه می کنند با تگ های h1، h2، h3، h4، h5، h6 مشخص می شوند، استفاده از این تگ ها به 2 دلیل زیر است. دلیل اول کمک به خوانندگان برای درک بهتر مطالبی است که می خوانند و دلیل دوم نمایش اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو است.

طراحی سایت در مشهد

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار می‌رود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تصاویر را با محتوای وب‌سایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید

  • افزایش سرعت لود صفحات در موبایل

AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث می‌شود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکته‌ای که در استفاده از AMP  برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP می‌توانید افزایش رتبه‌بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

Off-page seo یا سئو خارجی

سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته می‌شود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینه‌سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبیت سایت شما برای کاربران

منبع: مدیرلینک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی